1.       Hol található bemutatótermük, a bútorok hol tekinthetők meg személyesen?
Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel. A termékekkel kapcsolatos kérdésükkel, információkéréssel keressék ügyfélszolgálatunkat bizalommal.

2.       Mennyibe kerül a szállítási díj?
Webáruházunkban a szállítási díjak összeghatáronként változnak, ezzel kapcsolatos információkat részletesen megtalálja IDE kattintva. Vásárlóink 80.000 forint vásárlási összeg felett, Magyarország egész területén élvezhetik az ingyenes házhoz szállítás előnyeit.

3.       Mikor történik a szállítás?
Az Ön által vásárolt termék raktárunkba érkezése, ellenőrzése után  értesítést kap szállító partnerünktől. Ezután megkezdődik az Ön termékének a fuvarba szervezése, mikor ez megtörtént, e-mailben értesítik, majd telefonon is egyeztetnek Önnel a szállítás várható időpontjáról.

4.       A futár behozza a bútorokat a lakásba?
A szállítás alapvetően kapuig, illetve házig történik. Tehát szállító partnerünk kollégái alap esetben nem lesznek felkészülve az Ön által vásárolt bútor házba szállítására, kicsomagolására esetleg a végleges helyre állításra. Amennyiben igénye lenne a futár segítségére, kérjük, jelezze szállító partnerünk diszpécserének.